Ezen az oldalon:
Feladatok:
• Általános adminisztratív feladatok elvégzése,
• Napi operatív működésben való aktív részvétel,
• Ügyfelektől érkező kérdések és kérések feldolgozása és megválaszolása,
• Üzletkötők munkájának támogatása
A munkakörhöz tartozó elvárások:
• MS Office magas szintű ismerete (Excel, Word),
• Legalább középfokú végzettség,
• Rendszer-, és folyamatorientáltság
• Széleskörű tapasztalat az adminisztratív irodai munka során,
• Precíz, pontos munkavégzés, terhelhetőség,
• Felelősségteljes, önálló munkavégzés,
• Jó kommunikációs készség, pozitív attitűd
Előny:
• Pénzügyi területen szerzett tapasztalat,
• Felsőfokú végzettség
Amit kínálunk:
• Határozatlan idejű szerződést, bejelentett főállású munkaviszonyt,
• Hosszú távú munkalehetőséget,
• Stabil háttér,
• A jó munkát elismerő, támogató munkakultúrát,
Felvétel menete:
• Minden jelentkezővel telefonos interjú során beszéljük át az állással kapcsolatos főbb tudnivalókat. Az érdeklődőket egyszerű Office feladatot készítenek el önállóan és otthon a második körben, majd ezt követően személyes interjúra kerülnek behívásra a szombathelyi irodánkba.
További információk és jelentkezés:
http://balintsandor.hu/ weboldalon, vagy telefonon a +36-20/661-4428 számon, illetve e-mailben allas@balintsandor.hu. igyekszünk minél előbb kapcsolatba lépni minden jelentkezővel.
Adatait a törvényeknek megfelelően, bizalmasan kezeljük. NAIH szám:
Én vagy kollégám hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!